Valtakunnalliset opaskoulutuspäivät ja liittokokous Seinäjoella 13.-15.10.2023

19.8.2023

Suomen Opasliiton valtakunnalliset opaskoulutuspäivät ja liittokokous pidetään tänä syksynä Seinäjoella 13.-15.10.

Opas, Sinä olet tähti - uskalla loistaa ja toteuttaa!

Seinäjoen Oppaat ry toivottaa teidät tervetulleeksi syksyn 2023 valtakunnallisille opaskoulutuspäiville. Tiedossa on paljon mielenkiintoista ohjelmaa muun muassa itsensä kehittämisestä, tilaisuuksiin tarttumisesta, ideoinnista ja tietenkin myös pohjalaisesta yrittämisen meiningistä. Puheenvuoroja kuullaan niin yrittäjien, näyttelijän kuin markkinointi- ja projektiosaajan toimesta. Lauantain koulutus ja liittokokous järjestetään OmaSP-stadionin viihtyisissä lounge-tiloissa, iltajuhla ja Seinäjoen Oppaat r.y:n 50-v. syntymäpäiväillallinen nautitaan Hotelli Almassa. Sunnuntaina pääsette tutustumaan oppaan johdolla Aalto-keskukseen, Piirin entiseen sairaala-alueeseen tai opastetulle kiertoajelulle Seinäjoella, valintanne mukaan.

Lisätiedot, hinnat ja ilmoittautumislomake löytyvät Seinäjoen oppaiden sivuilta:

Liittokokouksen kutsu, esityslista ja muut materiaalit tulevat jäsensivuille syksyn aikana.