Opasliiton toimistosihteerin paikka auki

1.7.2023

Haetaan toimistosihteeriä Suomen Opasliiton toimistoon

alkaen 1.9.2023

Toimistosihteerin tehtäviin kuuluvat mm. liiton toimiston yleiset toimistotehtävät, jäsenyhdistysten neuvontapalvelut sekä tiedotustoiminta. Työhön kuuluvat myös kirjanpidon valmistelu ja yhteydenpito tilitoimiston kanssa, maksuliikenteen hoitaminen, Opas-Guide -lehden avustavat tehtävät, koulutussuunnittelu ja -valvonta sekä muut hallituksen nimeämät toimistotehtävät. Toimistosihteerin esihenkilönä toimii liiton puheenjohtaja.

Toimeen valittavalla henkilöllä tulee olla kokemusta yhdistys- ja sihteeritehtävissä sekä riittävät tietotekniikka- ja sometaidot. Eduksi katsotaan matkailuoppaan koulutus sekä soveltuva toimisto- ja matkailualan koulutus. Edellytyksenä tyydyttävä ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Viikoittainen työaika on 15 h, tammi- helmikuussa 20 h.

Palkkio maksetaan kuukausittain laskua vastaan.

Nykyinen toimistosihteeri perehdyttää tehtävään valitun henkilön sovitun aikataulun mukaan.

Toimiston sijainti, Tuureporinkatu 8, 20100 Turku. Osa työtehtävistä voidaan suorittaa etänä.

Tehtävässä on neljän (4) kuukauden koeaika.

Haku päättyy 10.8.2023

Kirjalliset hakemukset palkkiotarjouksineen tulee toimittaa Suomen Opasliiton puheenjohtajalle sähköpostin liitteenä osoitteeseen puheenjohtaja@suomenopasliitto.fi.

Lisätietoja:

puheenjohtaja Virpi Joutsa, puh. 050 4125747 ja toimistosihteeri Annamari Laine, puh 040 7588449