Valtakunnalliset opaskoulutuspäivät ja Suomen Opasliiton syysliittokokous järjestetään Tampereella 5.–7.10.2018. Koulutuspäivien teemana on Vetovoimaa ja virtaa kosken kohinassa, ja ohjelmassa on lauantaina mm. asiantuntijaluentoja kaupunkien vetovoimatekijöistä, Suomen Opasliiton liittokokous sekä kaupungin vastaanotto ja iltajuhla. Perjantaina tarjoamme osallistujille yhteisen illanvieton, sunnuntaina puolestaan luvassa on teemallisia opastettuja kierroksia Tampereella ja maittava keittolounas. Opaskoulutuspäivien teemaan ja ohjelmaan voi tutustua tarkemmin Opas – Guide -lehden syksyn numerossa, joka on postitettu aktiivioppaille elokuun alussa. Lehti on luettavana sähköisessä muodossa täällä: http://bit.ly/OpasGuide2-2018

Ilmoittautuminen opaskoulutuspäiville on alkanut ja jatkuu 16.9.2018 asti. Ilmoittaudu koulutuspäiville verkkolomakkeella: http://bit.ly/OpaspäivätTampereella2018

Opaspäivien hinta ke 5.9.2018 asti: lauantai 130€/hlö ja la-su 150€/hlö.

Myöhäisen ilmoittautumisen (eli 5.9.2018 jälkeen) hinta: lauantai 160€/hlö ja la-su 180€/hlö.

Hinnat sisältävät luennot, ohjelman ja ohjelman mukaiset ruokailut.

Osallistumismaksu on maksettava viimeistään su 16.9.2018 Tampereen matkailuoppaat – Tampere Tourist Guides ry:n tilille FI93 5730 0820 8491 45 (viite: 20666). Peruutustapauksissa Tampereen matkailuoppaat – Tampere Tourist Guides ry. varaa oikeuden palauttaa opaspäivien osallistumismaksun vain lääkärintodistusta vastaan.

Lisätiedot opaskoulutuspäivistä:

Tampereen Matkailuoppaat – Tampere Tourist Guides ry toivottaa teidät sydämellisesti tervetulleiksi valtakunnallisille opaskoulutuspäiville Tampereelle!