Elävyyttä opastamiseen ja tarinointiin - esiintymiskoulutusta matkailuoppaille

Kategoria
Yleiset
Päivä
2019-03-23 09:30 - 16:00
Kustaa III katu 6, Hämeenlinna
Puhelin
Sähköposti

Opastus on alkamassa. Ryhmäsi odottaa innokkaana ja valmiina vastaanottamaan kaikki ne tiedot ja tarinat, jotka haluat heille välittää. Kierroksen päättyessä vieraasi näyttävät iloisilta ja tyytyväisiltä. Onnistunut opastus on takana ja itsekin hyriset tyytyväisyydestä.

Haluatko kehittää edelleen tarinankerrontataitojasi ja esiintymisesi monipuolisuutta? Suomen Opasliitto ry tarjoaa matkailuoppaille mahdollisuuden syventää esiintymistaitoja ja opastamisen elävöittämistä tarinoilla. Tule mukaan koulutuspäivään la 23.3.2019 Hämeenlinnaan!

Kouluttajat:

Tom Pöysti, Tom Pöysti Programs Oy

Tom on yksi suosituimmista asennepuhujista Suomessa. Hän on oikea henkilö tuomaan positiivista energiaa kaikille. Tompan tapa koskettaa ihmisiä vaikuttavan puheen kautta on ainutlaatuinen. Hän pukee tärkeät aiheet hauskojen ja koskettavien tarinoiden muotoon ja näin ne jäävät kuulijoiden mieliin pitkäksi aikaa. Pöystin luennot ravistelevat ja herättelevät toimimaan ja ajattelemaan tämän päivän työelämän paremmaksi.

Kirsi Lipasti, Suomen Puheopisto Oy

Kirsi on iloinen ja mukaansatempaava kouluttaja, huumorintaju on aina plussaaKirsi toimii yksityisenä puheterapeuttina ja pitää myös äänenkäytön koulutuksia äänityöläisille eri puolilla Suomea. Äänenkäyttö kiinnostaa KIrsiä, koska ääni kuvastaa personallisuutta. Toisaalta ääntä voi myös ohjata ja kehittää. Ääni on hyvin henkilökohtainen asia, ja siksi hän pyrkii isollekin osallistujaryhmälle tekemään koulutuksesta henkilökohtaisen kokemuksen. Hän haluaa esittää äänentuoton lainalaisuudet ja äänenkäytön mahdollisuudet hyvin konkreettisesti.

Ritva Liisanantti, Inspiral Coaching

Ritva on energinen persoona, jolla on sydän mukana kaikessa tekemisessä. Hän tekee työtään yhdessä luomisen otteella ja saa ihmiset innostumaan. Ritva haastaa ja kannustaa pysähtymään kysymysten äärelle ja antamaan tilaa uusien näkökulmien syntymiselle. Tietoisuustaidot ja tunneäly ovat polku kohti joustavuutta, luovuutta ja innovatiivisuutta.

Luvassa on innostava ja kannustava koulutuspäivä!

Koulutuspaikka: Hämeen linnan Kruununleipomo, Kustaa III katu 6, 13100 Hämeenlinna

Ohjelma:

9:30                         Ilmoittautuminen ja aamukahvi

10:00                       Tervetuliaissanat, Suomen Opasliitto ry:n puheenjohtaja Hanna-Leena Laihonen

10:00                       Oppaan kestävä ja hyvinvoiva ääni,  Kirsi Lipasti, Suomen Puheopisto Oy

11.30                       Mindfulness - priorisointi – olennaisen havaitseminen ja siihen keskittyminen, Ritva Liisanantti, Inspiral Coaching

12:30                       Lounas

13:00                       Tekemisen ilo, heittäytymisen taito ja mielenvalta. Tom Pyösti, Tom Pyösti Programs Oy

14.30                       Päivän päätös ja iltapäiväkahvi

15:00 - 16:00           Opastettu kierros Hämeen linnassa (sisältyy osallistumismaksuun)

Hinnat: 70 €/henkilö ja 60 €/Suomen Opasliiton jäsen

Hintaan sisältyy: koulutus, aamu- ja iltapäiväkahvit ja lounas

Ilmoittaudu sitovasti 1.3.2019 mennessä sekä maksa osallistumismaksu myös 1.3.2019 mennessä Suomen Opasliiton tilille: FI60 5710 0420 4610 06, viite: 54726.

Varaa aika kalenteriisi ja ilmoittudu tästä koulutukseen!

Kaikki päivät

• 2019-03-23 09:30 - 16:00