2019 kevään valtakunnalliset opaskulutuspäivät ja kevätliittokokous

Torkkelinkatu 2, Imatra
Puhelin
Sähköposti

Päivien keskuspaikkana on legendaarinen Imatran Valtionhotelli. Tampereella osallistujilta kysyttiin, mitä he haluavat Imatralla nähdä, kuulla ja kokea. Näiden toiveiden mukaan on ohjelmaa tehty.

Kuten jo useana kertana myös nyt halukkaille on ajanvietettä jo perjantai-iltana. Ohjelma tulee alkamaan klo 19.00. Junat molemmista suunnista ovat mainiosti silloin jo saapuneet.

Lauantaina ilmoittautuminen alkaa klo 9 . Päivän aikana ohjelmassa, liittokokouksen ja mielenkiintoisten luentojen lisäksi,  on mm. keskustelufoorumitarjotin, josta kukin voi valita itseään eniten kiinnostavan ja  hyödyttävän aiheen. Keskustelutarjoittimelta voit valita itseäsi kiinnostavan aiheen::

1. Oppaan ammattitutkinto
  2. Näytön vastaanotto – rakentavaa palautetta positiivisessa hengessä
  3. Aikaansa seuraava opasyhdistys
  4. Opaspalveluiden kysyntä ja markkinointi
  5. Opasyhdistyksen varainhankinta
  6. .
  7. Turvallisuusnäkökulmia oppaan työhön liittyen

Ja iltaohjelman avaa vain meitä, Suomen matkailuoppaita, varten järjestetty Imatrankosken koskinäytös. Virallisestihan koski avautuu pitkän patoremontin jälkeen näytöksille vasta ensi kesänä. Upea näytös luvassa.

Sunnuntaina aamuluennon, kiertoajeluiden ja Imatran Kylpylässä nautittavan lounaan sekä vahdinvaihdon  jälkeen ennättää sopivasti vielä alkuiltapäivästä lähteville junille.

Ohjelma ja ilmoittautumislomake: www.imatranmatkailuoppaat.fi

Lehti ilmestyy maaliskuun vaihteessa.

Varaathan päivän jo kalenteristasi ja ilmoittaudu 9.4.2019 mennessä. Nähdään Imatralla!

Kaikki päivät

• Alkaen 2019-04-26 19:00 päättyen 2019-04-28 13:30