Behöver du och din grupp en unik guidning? En ny svenskspråkig guideförening Guidefyren rf är nu aktiv i Helsingforsregionen. Upptäck vårt fina kulturarv, våra gröna oaser, den livliga vardagen och det självständiga Finlands byggstenar med nya ögon. Varje guidning är en unik interaktiv upplevelse.

Kolla in vår websida!

Guidefyren is a new guide club active in the Helsinki region (Guide Lighthouse in Swedish). Guidefyren offers personal thematic tours presenting for example the history of the city, the modern city living, architecture, iconic places, cultural hotspots or the jewels of the nature in the Helsinki region. Every tour is a unique interactive experience.

Go to our website to find out more!

Uusi opasyhdistys Guidefyren rf (suom. opasmajakka) tarjoaa opaspalveluja usealla kielellä. Oppaat tutustuttavat sinut Helsingin ja naapurikuntien rikkaaseen kulttuuriin, värikkääseen historiaan ja elävään nykypäivään. Opastuksista rakennetaan kiinnostavia teemakokonaisuuksia asiakkaiden erityistarpeet ja toivomukset huomioiden.

Kurkista kotisivuillemme!

www.guidefyren.fi