Valkeakosken Oppaat ry on perustettu vuonna 1962, ja on yksi Suomen vanhimpia opasyhdistyksiä. Yhdistyksessämme on 11 auktorisoitua opasta, ja toimimme vireästi ympäri vuoden kokoontuen ja kouluttautuen. Opastamme kolmella kielellä niin bussissa kuin elämyksellisesti jalkapatikalla Valkeakoskella kuin Sääksmäelläkin.

Valkeakoskella teollisuushistorialle antaa vastapainoa Sääksmäen kulttuurillinen anti, joista löytyy opastuksiin draamaa kerrakseen.

Lisätietoja: Puheenjohtaja Minna Rompasaari, puh. 050-413 8080, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., sihteeri Satu Mutonen-Nummikoski, puh. 040-867 6088, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Myllysaari ja Tervasaari                                                   Uusi ja vanha silta                                                         alla: Rapolanharju

Yhteystieto

pj Minna Rompasaari