Yhteystiedon kuva

Kanta-Hämeen Oppaat ry on toiminut Hämeenlinnan, Hattulan, Janakkalan ja Riihimäen esittelijänä vuodesta 1970. Suomen lisäksi oppaamme opastavat ruotsin, englannin, saksan, venäjän, ranskan ja japanin kielellä. Kaupunkikierroksella suosittelemme aina käyntiä Aulangon alueella, joka on olennainen osa Suomen ensimmäistä kansallista kaupunkipuistoa. Ohjelmassamme on tietysti Sibelius kävely- ja bussiopastus syntymä-kaupungissa kun ollaan. Rinkelinkadun kierroksella taas tutustutaan kaverusten Vexi Salmen ja Irwin Goodmannin nuoruuden seikkailuihin.

Kesäaikaan Kanta-Hämeen Oppaat järjestävät myös yleisökierroksia Aulangon puistometsässä ja keskustan kävelykierroksia.

Lisätietoja kierroksista nettisivuiltamme www.kantahameenoppaat.fi ja ryhmämatkamyyjältämme Vekka Tours, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 044-775 7121  https://vekkaliikenne.fi/matkat/ryhmamatkat

Kanta-Hämeen Oppaiden opastetut kierrokset-esite 2018.

HMLHmeenLinnaKes

Marketta Suontausta