Yhteystiedon kuva

Kanta-Hämeen Oppaat ry on toiminut Hämeenlinnan, Hattulan, Janakkalan ja Riihimäen esittelijänä vuodesta 1970. Suomen lisäksi oppaamme opastavat ruotsin, englannin, saksan, venäjän, ranskan ja japanin kielellä. Kaupunkikierroksella suosittelemme aina käyntiä Aulangon alueella, joka on olennainen osa Suomen ensimmäistä kansallista kaupunkipuistoa. Ohjelmassamme on tietysti Sibelius kävely- ja bussiopastus syntymä-kaupungissa kun ollaan. Rinkelinkadun kierroksella taas tutustutaan kaverusten Vexi Salmen ja Irwin Goodmannin nuoruuden seikkailuihin.

Kesäaikaan Kanta-Hämeen Oppaat järjestävät myös yleisökierroksia Aulangon puistometsässä ja keskustan kävelykierroksia.

Lisätietoja kierroksista nettisivuiltamme www.kantahameenoppaat.fi ja ryhmämatkamyyjältämme Vekka Tours, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 020-730 2790  https://vekkaliikenne.fi/matkat/ryhmamatkat

Kanta-Hämeen Oppaiden opastetut kierrokset-esite 2018.

Kanta-Häme Tourist Guides

Make the most of your visit to southern Finland Lake district in Häme by taking a tour with a professional guide who can introduce you to the past and to the present of this corner of Finland.

Hämeenlinna is the birthplace of Jean Sibelius, the world-famous composer. Aulanko Forest park and Nature reserve is unique, nationally well known culture and leisure destination. During walking tour or

bus tour the Swan Lake, the Forest Lake as well as the Rosevalley pavilion is visited. From the Lookout Tower there is seen boasting beautiful scenery to the Lake Aulangonjärvi.

Häme Castle

It is also possible to have a guided tour in the medieval Häme Castle in the connection of the city tour. https://www.kansallismuseo.fi/en/haemeenlinna/frontpage

Contact our members for more information about guided tours and reservations. See

www.kantahameenoppaat.fi/index.php?page=English