suomeksipå svenskaпо-русски

UTSKOTT 2013

UTBILDNINGSUTSKOTTET

Marja Vuori , ordf.                                 toimisto@suomenopasliitto.fi  marja.vuori@elisanet.fi              Virpi Joutsa, Hilkka Kangastie, Maija Nieminen, Tiina Kuosmanen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Joutsa och                                                                          MARKNADS- OCH KOMMUNIKATIONSUTSKOTTET

Hilkka Kangastie, Ritva Laaksovirta, Raili Leino och                Marja Vuori

KONTAKTPERSON FÖR VILDMARKS- OCH NATURSAKER

Hilkka Kangastie                                        hilkka.kangastie@lappia.fi

EKONOMIUTSKOTTET

Raili Leino, ordf.                                                         raili.leino@pp1.inet.fi                                                                 Margareta Hägg, Aira Lahti, Liisa Ruonti och Marja Vuori

KONTAKTPERSON FÖR INTERNATIONALA SAMARBETE

Tina Johansson, Margareta Hägg och Inga-Britt Wirta

Aira Lahti                                                          aira.lahti1@luukku.com

LÖNEFÖRHANDLINGSGRUPPEN

Ritva Laaksovirta och Ritva Silvennoinen